Blogger Backgrounds

SI KACAK * SI CANTIK

Friday, 16 March 2012

♥ Mencuba & terus mencuba ♥

~ ASSALAMUALAIKUM CINTA
WAALAIKUMUSALAM RINDU ~



Jangan mudah berputus asa,, yes itu yg aku nak luahkan hari ini..
persoalan yg aku nak timbulkan adalah kalau u all syg s0me1 adakah u all akan biarkan dia pergi ?



N0rmally jawapan yg aku dgr ialah "buat apa nak halang dia pergi.. itu kehendak dia.. s0 biar kan je laa dia dgn keputusan dia.. asalkan dia BAHGIA"


Dalam tak sedar mesti u all tak taw kan yg sebenarnye s0m1 uhh terlalu berharap u all tahan dia dr pergi.. mmg dia kan memberontak dan jd sgt keras kepala.. TAPI jauh di sudut hati masih tersimpan rasa sayang


Dulu p0wn aku mcm tu jugax terlalu cpt berputus asa.. senang2 jewp aku bg 0wg yg aku syg dkat ex dia.. sbb nya ex dia sendiri ngaku at aku still syg dia..  haishh tapi disebabkan itu 0wg uhh mara aku.. hukhuk sedeyhh laa kawan..
TAPI itu dulu
KINI & SELAMANYA
aku kan tetap pertahan kan dia.. aku tak kan mudah2 bg dia at sape2 p0wn.. sebab dia aku punya.. HAHA tamak kan.. aku akan terus mencuba jadi yg terbaekk utk dirinya





•٠•●❤ Hati awk mcm bantal
Hati sy mcm batu
Tp baling mcm mane p0wn still chill kan
HEE syg awk sgt •٠•●❤



8 comments:

  1. Uuh.. kalau saya sayang dia, konfom berusaha nak nikah dia.. xdakla dia lari lagi.. hehe.. ^^

    ReplyDelete
  2. haha.. nikah jewp bia dia ta lari daa paz nie kan (:

    ReplyDelete
  3. sweetnya ayat ayat yang terakhir tu . hope kekal la ye :)

    ReplyDelete
  4. oh ya , jom la join segmen iema http://saiapunyacherita.blogspot.com/2012/03/segmen-blogwalking-by-azimah-zulkifli.html :)

    ReplyDelete
  5. Amin.. hope kekal bersamanya.. thanx yewp ^^.

    ReplyDelete
  6. singgah sini dan follow..jom ke belog kina...

    ReplyDelete